vrijdag 13 september 2013

Homepage Tanja Mensink

Hallo allen,

Mijn naam is Tanja Mensink. 25 jaren jong en ik woon letterlijk onder de Peperbus in Zwolle met mijn vriend Rik. Ik ben geen Zwolse van huis uit, maar woon hier al 15 jaar en voel me wel een echte blauwvinger. Ik kom van origine uit Wierden (Twente).
Ik ben momenteel werkzaam als theaterdocent (1e graads). Ik geef buitenschoolse lessen en regisseer in Lelystad en Zwolle een aantal producties met mijn eigen groepen. Ik ben twee jaar geleden afgestudeerd aan het ArtEZ, maar ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. Het theaterleven is erg onregelmatig en biedt weinig houvast. Dit hoop ik bij deze studie en vooral na de studie te vinden. Ik hoop nadat ik mijn tweede studie behaald heb, dan ook op beide werkgebieden werkzaam te kunnen zijn. Theater is mijn passie en mijn uitlaatklep. Daar kan ik niet goed zonder. Naast theater houd ik van zingen, dansen, lezen, voetbal en gezelligheid met vrienden.
Ik ben van de lichting september, maar ik kan binnen 2 periodes mijn P al halen door een versneld traject te volgen. Dit betekent dat ik eerst Lit2 moet volgen en daarna Lit1, ivm tentamens waar ik mij voor kan inschrijven.

Fijn dat ik bij jullie nog kan aan sluiten en ik zal mijn uiterste best doen zo snel mogelijk bij te zijn!

Vriendelijke groet,

Tanja Mensink

1 opmerking:

  1. Dag Tanja, leuk om te lezen over jouw drijfveren voor deze studie. Ik hoop dat de studie je zal brengen wat je ervan verwacht, en dat je deze module met veel plezier zult volgen. Veel succes ermee!
    Hartelijke groet,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.