donderdag 12 september 2013

Homepage John Berendsen

Ik ben John Berendsen, 31 jaar en woon in Zwolle.
Ik ben werkzaam als leerkacht groep 8 op K.b.s. de Bongerd te Boerhaar.
Naast leerkracht ben ik ook ICT- en Techniekcoördinator, studentbegeleider en ben ik voorzitter van de MR/Schoolcommissie.
Twee jaar geleden heb ik de opleiding: Directeur Basisbekwaam afgerond. Op dit moment wil ik graag mijn 2e graads Nederlands halen om verder te kunnen binnen het Voortgezet Onderwijs. In het V.O. zie ik mijn toekomst.
Mijn hobbies zijn voetballen en hardlopen. Verder ben ik jeugdvoorzitter van Sv Zwolle en zit ik in het algemeen bestuur van deze mooie club.
 
Een boek wat veel indruk op mij heeft gemaakt is: "De zeven eigenschappen van effectief leiderschap" van Stephen Covey.
Een boek gericht op je eigen, persoonlijke ontwikkeling. Het boek was voor mij een eye-opener en heeft mij andere inzichten gegeven in het handelen in vele situaties.
 
 
 
Deze powerpoint afbeelding afbeeldingen figuur figuren bevat: voorbeeld voorbeelden van wat covey coy covie de zeven eigenschappen 7 habits 8e eigenschap leiderschap waarom hoe werkt

1 opmerking:

  1. Hallo John,

    Welkom in ons midden! Leuk dat je je meteen even voorstelt. Het lijkt me dat je een bezige bij bent en dat je het met de studie erbij wel helemaal druk gaat krijgen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.